Co Vás u nás čeká?
- práce v účetním týmu
- zpracování komplexního vedení účetnictví pro BD i SVJ
- vyhotovení jednotlivých daňových přiznání pro finanční úřad
- tvorba účetních a statistických výkazů
- tvorba reportů pohledávek a příprava podkladů pro vymáhání dlužných částek
- komunikace s kolegy a klienty
- péče o spokojenost zákazníků
- výstupy – reporty pro manažera týmu a management firmy
- práce ve zcela novém unikátním softwaru se zaměřením na digitalizaci
Jaké znalosti a vlastnosti uvítáme?
- střední (ekonomické) vzdělání a ideálně 2 roky praxi jako účetní
- orientaci v účetní legislativě a v základní obsluze účetních programů (rádi vás zaučíme do námi používaného programu)
- pozitivní vztah k MS Word, MS Excel a adaptabilnost na práci s novými systémy
- příjemné vystupování a komunikativnost
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- jsme dynamicky se rozvíjející firmou v oblasti facility managementu bytových domů
- patříme k největším správcům rezidenčních nemovitostí s dlouholetými zkušenostmi v oboru
- stereotyp Vám nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou klíčové, rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- flexibilní pracovní doba s aktivním zapojením práce z domova (home office)
- týden dovolené navíc + 2 dny na zotavenou (sick days)
- příspěvek na dovolenou, kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu
- finanční příspěvek na stravné
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra
- mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích