Co Vás u nás čeká?
- pravidelná komunikace s firemními klienty – členy statutárních orgánů SVJ a BD, se členy SVJ a BD, popř. zastupovat zaměstnavatele při výkonu funkce statutárního orgánu
- zodpovědnost za kompletní agendu organizací a vedení schůzí nejvyššího orgánu klientů spolu s aktivní účastí
- prezentace výstupů firmy zákazníkům
- konzultace otázek spojených s vlastnictvím či nájmem bytu a užíváním jednotek a společných částí bytového domu budou součástí Vaší práce
- koordinace a řízení týmu manažerů bytových domů a komunikace s dalšími kolegy ve firmě
- reporting managementu společnosti
Jak jsi Vás představujeme?
- očekáváme SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v oboru správy nemovitostí výhodou, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- pozitivní vztah k MS Word, MS Excel
- z důvodu časté komunikace s klientem preferujeme výborné komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování
- někdy bude potřeba i časová flexibilita a řidičský průkaz sk. B
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy rezidenčního bydlení
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme také Home Office
- poskytujeme 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci (až 14 dní volna ročně navíc)
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra
- mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích
- nástup možný kdykoliv